نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
8410
-
الف
+

خاطره تلخ ارباب در سریال «پس از باران»

کرکتر ارباب در «پس از باران» از حادثه تلخی که در زمان فلمبرداری این سریال به وقع پیوست صحبت کرد.

«محمود پاک نیت» به همراه همسرش «مهوش صبرکن» به بهانه 10 جدی روز تولدش، طی یک مصاحبه از خاطراتشان صحبت کردند.

به گزارش آی فیلم 2 ، «محمود پاک‌نیت» بازیگر سینما و تلویزیون ایران 10جدی(دی) سال 1331در کازورن به دنیا آمد.مخاطبان کانال آی فیلم 2 هم اکنون بازی وی را در سریال «پس از باران» به همراه همسرش «مهوش صبرکن» شاهد هستند.

روز گذشته «محمود پاک نیت» به اتفاق همسرش به مناسبت روز تولدش در یک مصاحبه از خاطرات تلخ و شیرین خود یاد کردند.

ک

«محمود پاک نیت» درباره حال و هوای روز تولدش گفت: هر سال که تولد اتفاق می‌افتد شما نسبت به گذشته یک سال کلان تر می‌شوید و به جایی می رسید که می توانید گذشته را فراموش کنید و در سال جدید، تجربه بیشتری کسب کرده و زندگی آینده خود را بر اساس درس از تجربیات گذشته بنا کنید.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» طی گفت و گویی که با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان داشته ، درباره حضور در سینما اظهار داشت: پیشنهاد خوبی برای سینما دارم، اما زمانی که در یک سریال حضور پیدا می‌کنم حدود ۷ ماه فلمبرداری می‌شود و دیگر فرصت نمی‌کنم کار دیگری را قبول کنم.

بازیگر سریال «پدر سالار» در خصوص سریال‌هایی که مردم با آن خاطره دارند، بیان کرد: سریال‌های «روزی روزگاری»، «روشن‌تر از خاموشی»، «پس از باران»، «پدرسالار»، «خانه‌ای در تاریکی»، «فکر پلید»، «یوسف پیامبر» بخشی از کار‌های دوست داشتنی مردم است اما من بیشتر کارهایم را دوست دارم.

«پاک نیت» درباره خاطرات تلخ و شیرین عرصه هنر عنوان کرد: خاطره تلخ من به سریال «پس از باران» بر می‌گردد؛ جوانی به نام «اسلام» از بازیگر‌ان این سریال که در بخش‌هایی هم بازی داشت، در مرداب غرق شد. همه عزیزان از این اتفاق بسیار متاثر شدند و مدت‌ها درگیر این اتفاق تلخ بودیم.

ک

وی ادامه داد: خاطرات خوب در این سال‌ها بسیار دارم ، بهترین آن ازدواج با همسرم بوده و سه نوه از دو پسرم دارم که همیشه با عکس، فکر و صدای آن‌ها می‌خوابم.

این بازیگر درباره رمز ماندگاری زندگی شخصی خود بیان کرد: «صداقت» در هر کاری مهم است اگر در زندگی شخصی نسبت به یکدیگر صادق باشیم و دروغ وارد زندگی نشود، زندگی دوام خود را دارد. زمانی که صداقت در زندگی نباشد هر لحظه این زندگی از هم گسیخته می‌شود.

«پاک نیت» در خصوص آرزوی خود در روز تولدش عنوان کرد: آرزوی من همیشه برای جوانان است. امیدوارم تمام جوانان کشورم صبور باشند، چرا که زندگی فراز و نشیب زیاد دارد و اگر این تحمل نداشته باشیم نا امیدی به وجود می‌آید و این‌ بسیار بد است.

در ادامه گفتگو، «مهوش صبرکن» همسر «محمود پاک نیت» درباره رمز ماندگاری و موفقیت در زندگی شخصی گفت:گذشت‌هایی که هر دو ما در زندگی داشتیم می‌تواند رمز پایداری زندگیمان باشد.

کرکتر «طاهره» در سریال «پس از باران» درباره خصوصیت همسرش عنوان کرد: آقای پاک نیت بسیار صبور، کم صحبت، متین هستند و به خاطر صبوری که دارند یکی از بی حاشیه‌ترین افراد در عرصه هنر هستند.

کرکتر «کاریماما» در سریال «یوسف پیامبر» درباره اثر به یادماندنی همسرش «محمود پاک نیت» توضیح داد: مردم با «روزی روزگاری»، «پس از باران» و «پدر سالار» خاطرات خوبی دارند، اما من به عنوان همسرشان نقش «شاه عباس» در سریال «روشن‌تر ازخاموشی» را بسیار دوست دارم. بازی بسیار خوبی داشتند و هفت گریم مختلف برای این نقش تجربه کردند.

ک

«محمود پاک نیت» از سال ۴۸ در زمینه تیاتر شروع به کار کرد و در ۵۲ نمایش حضور یافت.با سریال های پرطرفدار «روزی روزگاری» و «پدرسالار» که مدتی پیش از آی فیلم 2 نشر شد، به محبوبیت دست یافت؛ و محبوبیتش با سریال «پس از باران» ادامه یافت.

«مهوش صبرکن» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران است. «محمود پاک نیت» و «مهوش صبر کن» در شیراز با هم آشنا شده، همان جا ازدواج کرده و بعد برای ادامه فعالیت حرفوی شان به تهران کوچ کردند.

«محمود پاک نیت» و «مهوش صبرکن» در سریال های «پس از باران» و «یوسف پیامبر» که از آی فیلم 2 به نشر رسیده است، هم بازی بوده و از جمله زوج‌های هنری هستند که کارنامه خوبی در زمینه بازیگری دارند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر